I breist på sömn så bestämde jag mig för att skriva lite sanningar om mig själv som ni kommer kunna läsa nedan, enjoy!

- Jag är världens bästa självkritiker
- Jag har kunnat sjunga men efter två år av rökning och flera år av överkonsumtion av alkohol så har min röst förstörts
- jag vill inte vara brunett, det är något jag riktigt avskyr! Min riktiga hårfärg alltså
- anledningen till att mitt går är så stort, har jag och Emelie konstaterat, är för att det är fullt av hemligheter!
- att ha mig som vän är krävande och jobbigt men jävligt kul har jag hört....
- har också hört att ha mig som ovän är nått av det värsta som finns.... Hehe
- jag lyssnar på musik 90 procent av mina vakna timmar på dygnet
- ett av mina mål i livet är att bo utomlands i några eller nått år
- jag röker lika mycket som en 10 årig rökare även fast jag bara har rökt i dryga två år
- jag spenderar mer pengar på cigg än mat per månad......
- jag fryser hellre ut mig själv från grupper än att riskera att bli utfryst av andra människor.
- jag älskar samtidigt som jag hatar dryga människor. Skulle vilja slå dem samtidigt som jag förklarar min kärlek för dem
- jag tar förmodligen lika mycket mediciner som en 60 åring med dåligt hjärta gör

Kommentera

Publiceras ej